Per maand bespaard
Hogere declarabiliteit
Per maand bespaard
“Door het advies van WebsiteNazorg bleek het mogelijk om hosting, support en onderhoud te centraliseren. Die centralisatie in combinatie met de expertise, daar was ik naar op zoek!”
Het beheren en onderhouden van websites heeft nooit echt de focus. Wanneer er bugs ontstaan of jouw klant kleine aanpassingen aan de website wil doorvoeren, komt dit altijd ongelegen. Ad-hoc taken worden naar voren geschoven, omdat er geen aangewezen persoon is om deze op te pakken.
Klanten moeten lang wachten op een reactie, en deze kleine taken verstoren de dagelijkse workflow van jouw bedrijf. In veel gevallen zijn de wijzigingen zo klein, dat hier geen factuur voor gestuurd wordt.
Slimme agencies besteden hun web support uit aan een dedicated team, zodat ze zelf de focus kunnen houden op de kernactiviteiten van het bedrijf.
Veel agencies zijn goed in het bedenken, ontwerpen en ontwikkelen van websites. De focus ligt op het uitvoeren van projecten die circa 10 weken duren. Nadat de website live staan en de projecten zijn afgerond, staat het volgende project alweer op de planning. Kortom, het businessmodel van een agency is niet ingericht op het verwerken van eindeloze support tickets.
Geef jezelf de ruimte om je te richten op wat écht belangrijk is. Laat Website Nazorg de last van ad-hoc website werkzaamheden van je overnemen, zodat je je tijd en energie kunt besteden aan wat voor jou prioriteit heeft.
Soms gaat er net onverwacht iets fout bij een website. Dan helpen we jouw klant uiteraard graag! Of het nou gaat om kleine aanpassingen, vragen of oplossingen bij fouten, ons supportteam staat voor jouw klant klaar. Met ons WordPress support en beheer abonnement ben is jouw klant verzekerd van aan aantal uur support per jaar, voor een vast laag maandelijks bedrag.
“We vervullen de rol als probleemoplosser op de gebieden waar jouw klant ons bij nodig heeft. En die zijn altijd technisch van aard.”
- Simon Janssen, mede-eigenaar
Wij ontzorgen jou van ad-hoc website supporttaken en jij pakt gelijk winst. Wanneer je Website Nazorg bij één van jouw klanten aandraagt, krijg je 30% kickback op alle onderhoudstaken die jouw klant bij ons inschiet.
Via een online portaal hou je altijd grip op de aanvragen die binnenkomen, zodat je altijd kan bepalen welke aanvragen je zelf op wilt pakken.