WordPress Helpdesk

Heb je problemen met jouw WordPress installatie, maak dan gebruik van onze technische helpdesk. Onze WordPress helpdesk probeert vragen en problemen altijd zo snel mogelijk op te lossen.

Geen onderhoudsabonnement?

Geen probleem. We bekijken jouw probleem. Kunnen we je met een simpel antwoordje verder helpen, doen we dat gewoon. Moeten we er tijd in steken, dan gaat dit tegen uurtarief. We laten je eerst weten wat het gaat kosten zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een veilige gedachte. Besluit je om een onderhoudscontract af te sluiten, dan valt jouw verzoek via de WordPress Helpdesk meteen onder de nieuwe afspraken en is de hulp wellicht gratis.

Met onderhoudscontract

Heb je een basis onderhoudscontract, dan zijn alle technische problemen die relateren tot updates en veiligheid van de website gedekt volgens de gemaakte afspraken in het onderhoudscontract. Heb je een premium onderhoudscontract, zijn ook vragen met betrekking tot gebruik gedekt volgens de gemaakte afspraken in het onderhoudscontract. Bij maatwerk hangt het er een beetje vanaf wat we onderling hebben afgesproken.

Gaat ondersteuning je toch geld kosten, laten we je dit altijd vooraf weten. Die openheid is belangrijk voor ons. Maak dus gerust gebruik van onze WordPress Helpdesk.

Ondersteuningsformulier

Iedereen met een onderhoudscontract mag ook gewoon een mail sturen naar [email protected]. Wees zo compleet mogelijk in de beschrijving van het probleem of de vraag. Stuur eventueel screenshots mee. Hoe completer het beeld dat we hebben, hoe sneller en gerichter we antwoord kunnen geven.

Helpdesk

Flexibele Onderhoudsplannen

Kies het maandplan dat het best bij u past

Bereidt onze abonnementen uit met deze handige opties